GreenMarketing helpt u uw bedrijf verder te ontwikkelen
Is GreenMarketing een interne afdeling of een externe partner? Zeg het maar. Voor de klanten waarmee we al jarenlang samenwerken, zal het antwoord duidelijk zijn. Zij ervaren ons als hun marktontginner, accountmanager en productontwikkelaar. Zij betrekken ons bij tal van vraagstukken. De ene keer verwant aan marketing of sales, de andere keer organisatiebreed en strategisch van aard. Dat typeert de manier waarop we graag met kwekerijen samenwerken. Als onderdeel van het team. Volledig gericht op de belangen van uw bedrijf, door dik en dun. Zonder dat u de verplichtingen hebt die horen bij een fulltime marketing- of salesfunctie.
Groot geworden in de sector
Wie GreenMarketing zegt, zegt Martin Terlouw. Martin ging als tiener al aan het werk in de kwekerij. De levende producten, de seizoenscyclus, de dynamische markt: ze boeiden Martin van meet af aan. En na zijn studie Marketingmanagement was GreenMarketing al snel een feit. Onder die naam helpt Martin een select aantal kwekers bij het vermarkten van hun producten. Als uw vakmanschap en onze marktkennis bij elkaar komen, gebeuren er mooie dingen.
De rol van GreenMarketing
- Een marketing- en salesspecialist als onderdeel van uw bedrijf
- Nauwe betrokkenheid bij uw bedrijfsvoering
- Helpende hand én drijvende kracht
- Een extern teamlid dat meebouwt aan uw bedrijf